Shelby GT500 Super Snake – super super super super kobra
Shelby GT500 Super Snake – super super super super kobraNebudeme to zbytočne rozpitvávať a rovno si povieme, že toto je nepochybne ten najlepší sériovo vyrábaný Mustang za posledných desať rokov. K tomuto záveru sme prišli úplne jednoducho, nakoľko má na to tie najlepšie predpoklady: poriadny výkon, atraktívny vzhľad, super podvozok a slávne meno.Shelby GT500 Super Snake budeme v našich končinách asi hľadať márne, čo je naozaj škoda, pretože za tridsať tisíc dolárov by to bola najlepšia kúpa tohto roka. Teda aspoň čo sa týka pomeru cena/výkon. Jedinou možnosťou je obrátiť sa na dovoz a dúfať, že aj pre vás tých 630 koní zaerdží. Presne tak, celých 630 konských síl ponúka Shelby GT500 Super Snake, a to najmä vďaka preplňovaniu kompresorom, ktoré je v poslednej dobe dosť v móde. Okrem ambiciózneho motora sa toto auto vymyká z priemeru aj ďalšími vecami. Predovšetkým patrí medzi americkú klasiku, ktorá vie aj niečo viac, než len uháňať rovno v diaľ. Skúste ho poslať do zákruty a vypadnú vám oči z jamiek, keď zistíte, že toto auto ide (povedzme si podľa istého novinárskeho klišé) ako po koľajniciach. Zatočte volantom normálnym spôsobom v normálnej rýchlosti a auto sa okamžite presunie mysleným smerom bez najmenších známok nakláňania. To by ale nebolo nič výnimočné. Vyšliapnite plyn až na podlahu, trhnite volantom a zistíte, o čom je 630 koní na zadnej náprave, samosvorný diferenciál, perfektne naladený podvozok Ford Racing a dvadsaťpalcové pneumatiky Pirelli PZero. Poviete si, to dokáže aj iný voz. Ale zoberte auto na okruh a skúste z neho vyžmýkať maximum. Budete prekvapení, ako vie jazdiť Ford, snáď, ale americký?! No to určite nie. A predsa áno. Toto auto je jednoducho bomba vo všetkých smeroch. Už len kvôli tomu, že sa tak trochu podobá na vozy z natáčania 60 Sekúnd II. Vzhľad bol prepracovaný len z časti, ale o to viac vecí je na aute nových. Prakticky všetky lampy, predná kapota s masívna štrbinou a pretekárskymi zámkami, ale tiež kompletná karbónová sada spojlerov a nadstavcov prahov. Pripočítajte 20 palcové chrómované kolesá, za ktorými presvitajú odvŕtavané drážkované kotúče so šesťpiestovými strmeňmi Bear a máte vizáž pravého pouličného bitkára. Ibaže týmto táto sranda vôbec nekončí, pretože v zálohe je ešte voliteľný kit za príplatok tri a pol tisíc dolárov (skoro zadarmo), ktorý obsahuje výkonnejší kompresor schopný z motora dostať až 725 konských síl. K tomu sa automaticky dodáva plne nastaviteľný podvozok Eibach a zopár bonusových doplnkov do interiéru. Za 33.500 USD (cca 23 929 EUR), no pochopíte to?! www.tuning.sk Fotogaléria ( kliknite pre zväčšenie ) |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |