isponuje motorom 1,6l – v „sériovke“ ponúka výkon 96kW. S týmto výkonom dosahovala „maximálku“ pri 212 km/h a zrýchlenie z 0-100 km/h za 8 sekúnd. Predné disky obklopujú pneumatiky značky Avon o rozmeroch 215/40 a pneumatiky Goodyear vzadu s rozmermi 225/45. K zvýšeniu hmotnosti, ktorá iba mierne vzrástla oproti pôvodnej, a to o 20kg, čiastočne dopomohli práve aj väčšie disky.
Čo sa týka exteriéru, tak ten prešiel širokou prestavbou od podvozku, až po strechu. Podvozkový systému momentálne zabezpečuje sústava od firmy KONI. Predný a zadný nárazník prešiel rukami Roba, a to doslova. Jedná sa totiž o jeho vlastnú výrobu z pôvodných nárazníkov. Prahy boli skrášlené plechovými. Pre zadné svetlá sa rozhodol Robo od firmy APC. Vďaka tomu, že sú zadné svetlá číre, vytvárajú čistú líniu cez celý zadok. V úpravách áut značky Honda sa s týmto javom môžeme už pomerne často stretnúť, zato však nič krajšie pre týchto tátošov asi nie je. Zadnú časť ešte krásne vykresľujú dve obrovské koncovky výfuku na každej strane. Posledný výfukový tlmič pochádza z dielne Remus a koncovky taktiež od Nemeckej firmy – Laser. Zamračená predná kapota, či zadné krídlo podpísané Wind West Style-om sú prvky, ktoré vystihujú športového ducha. Azda najväčším lákadlom exteriéru je systém vertikálneho otvárania dverí, označovaný taktiež LSD.červené športové sedadlá Autostyle s čiernymi trojbodovými pásmi, ktoré sú od firmy Sparco. Pôvodný volant dostal doživotnú dovolenku. Vystriedal ho menší, športový volant značky MOMO. Pre pocit športovej jazdy bol aplikovaný short-shifter značky Autostyle. Koberce boli šité na mieru. Autorádio Caliber MCD 220 s výstupom 4x70W, dvojkanálový zosilňovač Ground Zero GZRA 2100X – 2x 125 W. Predné reproduktory Pioneer vo veľkosti štandardných 16 cm a výkonom 75W. Woofer s priemerom 38cm je krásne vidno cez zadné okno. Ide o MNC BIG BULL. Celú zástavbu dopĺňa kondenzátor 1 farad MNC, káble Caliber a predné vysokotónne reproduktory Magnat s priemerom 4,5 cm. zmenou pod kapotou je rozperná tyč v znamení OTO racing. Motor prešiel aj inými na prvý pohľad neviditeľnými zmenami, čo mu pomohlo k nárastu výkonu na 105kW a posunutie hranice maximálnej rýchlosti na 220 km/h
Slabé stránky
V pôvodnom stave bolo auto postavené na 15-palcových diskoch s pneumatikami (azda najpoužívanejší rozmer) 195/50. Audio výbava žiadna.
Ostatné
zadné krídlo Wind West Style. Predný a zadný nárazník vlastná prerábka orginálnych, prahy plechové No Name,
zadné svetlá APC, short shifter Autostyle, predná rozpera OTO racing, sadačky Autostyle, 3-bodové pásy Sparco,
volant MOMO, koberce šité na mieru, podvozok KONI, koncový tlmič výfuku zn.Remus, komcovky Laser,
vertikálne otváranie dverí vlastnej výroby,
Audio
autorádio Caliber CAlLIBER MCD 220 - 4x70 W ,zosilovač GROUN ZERO GZRA 2100X - 2x125 W,
predné reproduktory PIONEER 16cm 75W, 38cm Woofer MNC BIG BULL, kondenzátor 1 farad MNC, káble CALIBER,
predné vysokotonné reproduktory Magnat 4,5 cm.
Autor recenzie: robocrx
Fotogaléria
Hlasovanie - priemer: 2.6 ( 50 hlasy )
Bola pre Vás táto recenzia zaujímavá, objektívna ? Alebo Vám
pomohla pri kúpe automobilu? Hlasujte a ohodnoťte tak kvalitu tejto recenzie !
Hodnotenie: 1 = najnižšia bodová hodnota, 10 = najvyššia bodová hodnota